نیمار زیادہ گول کرنے والے لیجنڈ فٹبالر پیلے کے ریکارڈ کے قریب

ہفتہ 19 جون 2021 22:01

امریکہ کپ کے میچ میں پیرو کے خلاف برازیل کے لیے 68 واں گول کیا ہے۔( فوٹو اے ایف پی)

برازیل کے عالمی شہرت یافتہ فٹبالر نیمار نے کوپا امریکہ کپ کے ایک میچ میں پیرو کے خلاف اپنے ملک کے لیے 68 واں گول کیا ہے۔
اس گول کے ساتھ ہی نیمار نے سابق ریئل میڈرڈ اور انٹرنازیونل کلب کے سٹرائیکر رونالڈو کو پیچھے چھوڑ دیا۔
مزید پڑھیں
یہ گول کرنے کے بعد نیمار لیجنڈ برازیلین فٹبالر پیلے کے بعد برازیل کی جانب سے سب سے زیادہ گول کرنے والے فٹبالر بن گئے ہیں۔
نیمار نے یہ اعزاز کوپا امریکہ کپ کے ایک میچ میں حاصل کیا۔ وہ برازیل کے لیے اب تک 107 میچ کھیل کر 68 گول کر چکے ہیں۔
نیمار اب لیجنڈ برازیلین فٹبالر پیلے سے صرف 9 گول پیچھے ہیں۔
واضح رہے کہ پیلے نے برازیل کی جانب سے 92 میچوں میں 77 گول کیے ہیں۔
اس موقع پر بات کرتے ہوئے نیمار نے کہا کہ ’برازیل کی ٹیم کی تاریخ کا حصہ بننا میرے لیے بہت اعزاز کی بات ہے۔‘
انہوں نے مزید کہا کہ ’سچ پوچھیں تو برازیل کے لیے کھیلنا ہمیشہ میرا خواب تھا، یہ قمیض پہننا تھا۔ میں نے کبھی سوچا بھی نہیں تھا کہ میں اس تعداد تک پہنچ جاؤں گا۔‘
برازیلین کھلاڑیوں کے گول اعدادوشمار کے مابین بحث و مباحثے کا سبب بنے ہوئے ہیں جن میں صرف مسابقتی اہداف اور دوسرے دوستانہ اور غیر سرکاری میچ شامل ہیں۔
یہاں تک کہ برازیلین فٹ بال کنفیڈریشن (سی بی ایف) نے متضاد تعداد  تیار کی ہے لیکن جمعرات کے میچ کے بعد اس نے کہا ہے کہ رونالڈو کے غیر سرکاری اہداف میں شامل ہونے کے بعد نیمار نے رونالڈو کو پیچھے چھوڑ دیا تھا۔
فٹبال کی عالمی تنظیم فیفا نے ٹوئٹر پر کہا کہ نیمار کے گول نے انہیں آل ٹائم انٹرنیشنل گول کرنے والوں کی فہرست میں مشترکہ طور پر 20 ویں نمبر پر رکھا لیکن فیفا نے یہ نہیں بتایا کہ ان میں بالاتر کون ہے۔
لیجنڈ برازیلین فٹبالر پیلے نے نیمار کی حمایت کی ہے جنہوں نے ان کی طرح سانٹوس میں اپنے کیریئر کا آغاز کیا تھا۔
پیلے نے انسٹاگرام پر لکھا کہ ’آج نیمار نے (قومی ٹیم) کے لیے میرے گول سکورنگ ریکارڈ کی طرف ایک اور قدم اٹھایا۔ میں اس کے وہاں پہنچنے کے لیے جڑ رہا ہوں، اسی خوشی کے ساتھ جب میں نے پہلی بار اسے کھیلتا دیکھا تھا۔‘