یوروکپ: ڈینش فٹبالردل کادورہ پڑجانے کےبعد صحتیابی کی طرف گامزن

فوٹو: ٹوئٹر

یوروکپ میں میچ کے دوران ڈینش فٹبالر کو دل کا دورہ پڑنے کے بعد صحتیابی کی طرف گامزن ہونے لگے۔

ڈنمارک فٹبال ٹیم کے ڈاکٹرز کے مطابق ڈینش فٹبالر کرسچن ایرکسن کو فن لینڈ کےخلاف میچ کے دوران دل کا پڑا ہے جس کے بعد انہیں فوری طبی امداد کےلیے اسپتال منتقل کردیا گیا تھا جہاں اب وہ صحتیابی کی طرف گامزن ہے۔

ڈینش دارالحکومت کوپن ہیگن میں پارکن اسٹیڈیم میں ناخشگوار واقعہ کے بعد دونوں ٹیموں کے درمیان میچ کوعارضی طورپر معطل کردیا گیا۔

ایرکسن کو جب اسٹریچر پراسپتال منتقل کیا جارہا تھا تو انھوں نے اپنا ہاتھ بلند کیا اور ایک طرح سے اپنے مداحوں کو یہ یقین دہانی کرانے کی کوشش کی کہ وہ خیریت سے ہیں۔

Christian Eriksen suffered a heart attack during Denmark's match against Finland

ایرکسن کے میدان میں گرنے کے فورا بعد ٹیم کے ساتھی کھلاڑیون نے ان کے گرد ایک حصار بنا لیا اور طبی عملہ نے ان کی چھاتی دبانا شروع کردی۔ سی پی آر کے اس عمل کے بعد ان کی سانسیں بحال ہوگئی تھیں۔ بتایا گیا ہے کہ ایرکسن کی اسپتال میں حالت مستحکم ہے۔

ایرکسن کو اسپتال لے جانے کے بعد دونوں ٹیمیں بھی میدان سے باہر آگئیں اور یو ای ایف اے کی انتظامیہ نے میچ کو معطل کردیا تھا تاہم دونوں ٹیموں کے کھلاڑیوں کی رضامندی کے بعد میچ دوبارہ شروع کرنے کا فیصلہ کیا۔

denmark-goalkeeper-kasper-schmeichel-sabrina-kvist-jensen.jpg

واضح رہے کہ میچ کے دوران ڈینش فٹبالر کرسچن ایرکسن کی اہلیہ بھی موجود تھیں، جو واقعہ کے بعد اپنے جذبات پر قابو نہ پاسکیں اور میدان میں آگئیں تاہم ٹیم کے دیگر کھلاڑیوں سے انہیں حوصلہ دیا۔

یاد رہے کہ اس میچ میں ڈنمارک کی ٹیم کو فن لینڈ کے ہاتھوں 0-1 سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

متعلقہ خبریں